Semestern över . . .

Ja, då är 2 veckors semester över!
Sammanfattningen av semestern är SOL, har inte haft en droppe regn under hela semestern under tiden som jag har varit vaken. ( Hade tydligen regnet en natt förra veckan)

Senaste veckan spenderade vi nere i Ronneby, på Ronneby Brunn. Ett helt underbart ställe där det känns som om man skulle vara utomlands trots att man är i Sverige.



Vid den här poolen tillbringades de mycket tid då det var strålande sol varje dag som vi var där nere. Enda "nackdelen" var att det var runt 28 grader i poolen, vilket gjorde att man blev avsvalkad först när man kom upp och inte när man hoppade i som det brukar vara.

Om man någon gång besöker Karlskrona så finns det ett MÅSTE att besöka, nämrligen Glassiären.
De stället har helt klart de största glassarna jag någonsin sett. 1 kula hos motsvara ungefär 4 kular på ett vanligt glasställe. Dessutom hade dom väldigt många roliga och nya smaker i min ögon.


Vill bara tillägga att det var glass ända ner till botten och att jag på bilden redan hade ätit en del, och ändå tog jag bara 2 kulor!


Kommentarer
Postat av: Linn

åååh där har ja ockå ätit glass för länge sen, ujnderbart :D

2008-08-05 @ 01:37:09
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0