Dan före dopparedan

Dagen före den stora dagen, nämligen julafton. Nu när man har blivit större så har julafton fått en allt mindre betydelse vilket jag tycker är synd. Just nu lyser julstämningen med sin frånvaro, dock inte helt då den blev lite påtaglig när vi klädde granen och när skinkan var klar. Snön saknar jag nog mest av allt, de ska vara vitt på julafton och inte av frost utan av snö, men den verkar inte vilja sig ändå hit ner. 

Förhoppning så får jag lite julstämning imorgon trots att jag ska jobba. Ska ha tomteluva på mig och funderade ett tag på ifall jag skulle ha lösskägg också men jag tror att jag lägger just den planen på is. När vi stänger så blir det till att tok köra hem för att iallafall hinna se lite av Kalle & Co. Av någon anledning har cheferna bestämt att vi ska ha öppet till 15 i år så vi får väl se hur de blir !

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och förhoppningsvis komma i säng hyfsat tidigt eftersom klockan ringer 6.30 imorrn!

GOD JUL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0