Det börjar dra ihop sig

Ja, äntligen fredag och bara 5 dagar kvar tills julafton.
Har nästan handlat klart alla julkappar, de kom in några fler nu under veckan som jag ska handla nu i helgen.
Att det bara är 5 dagar kvar till julafton har jag verkligen svårt att förstå, julkänslan känns lika avlägsen som snön.
Att sen är nyårsafton inom en väldigt snar framtid känns även de väldigt avlägset och som flera andra så har jag absolut inte en anning om vart den skall firas. Måste säga att det är ganska intressant när man läser olika bloggar och liknande så är det nästan lustigt att det är så många som inte har något planerat på nyår men ändå kommer det alltid upp något - lite av livets stora funderingar.

Nu i helgen så ska jag typ bara jobba btw - lördag 15-21 och söndag 8.30-17 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0