Söndag kväll - helt slut

Ja, då var den här helgen över i ett naffs. Den har verkligen gått GRYMT snabbt asså - helt galet =)
Gårdagen var riktigt rolig, gocartingen gick riktigt bra och slutade totalt 2:a, startade som 3:a i finalen och det vara bara chefen som kom före vilket kanske är lika bra  . . Sen åkte vi till Kungsholmen, en restaurang som ligger vid vattnet vid Norrmälarstrand och maten var helt underbar! Ett ställe som måste upplevas och gärna när man inte behöver betala för det själv utan blir bjuden =)

I morse var jag som ett lik vilket typ hängde i hela dagen, kände mig lite piggare när jag slutade ! Sen var det i väg till Kista Galleria för att gå på bio med en kompis och äta lite!

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig - har bestämt mig för att ligga innan kl 22 och de ska jag hålla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0