Söndag och tredje advent !

Första hellediga helgen på 7 veckor och det var grymt skönt. Men som i så många fall så är ju underbart kort och nästa vecka, med start imorgon så jobbar jag 6 dagar.
Har inte gjort något speciellt i helgen egentligen utan mest tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Ska försöka fixa det sista med julklapparna nu på tisdag när jag är ledig så allting är klart sen så jag inte behöver tänka något mer på det.
Ska även försöka hinna skriva julkorten imorgon efter jobbet också, vet inte riktigt hur många jag ska skicka till men har iallafall några timmar till att tänka.
Ikväll ska vi bort till några goda vänner i Järfälla, så fjärde kvällen i rad som jag blir chaufför till mamma och pappa men med tanke på hur mycket dom har kört mig så är det inte mer än rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0