Alla hjärtans dag !

Halloj !
Alla hjärtdans dag & hur har man tillbringat den da?!
Förutom skolan och läkarbesök så kan man säga att jag har pluggat & pluggat, inte världens roligaste . . . . . . . . .
Vad jag egentligen tycker om den här dagen vet jag inte riktigt, känns kanske lite onödig samtidigt som det känns som att den behövs, man ska visa vad man känner för andra även om det inte måste innebära en massa presenter & annat krimskrams . . . . . . . .
Hepp, man kanske skulle återgå till Religions pluggandet nu, kan väl inte påstå att man känner sig förbredd inför provet imorrn men man kanske kan mer än man tror, iallafall intalar jag mig själv de !
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0