Får inte ihop de ........... HJÄLP !

Håller på att bli vansinig - har Filosofi skrvning tills på fredag i ämnet " Vad har Matematik & Folosif gemensamt", ett ämne som är skit svårt att förstå och där man är tvungen att nästan slå upp vart annat ord. Det värsta av allt är ändå att man skall förstå det man skriver eftersom man skall prata om det sen inför hela klassen som då skall kunna ställa fråga - PANIK !
Om inte de vore nog så har jag Reigionsprov nu på fredag också, lektionen innan filosofin. Där har jag inte heller börjat plugga ännu vilket jag borde ha gjort men inte riktigt har haft tid eller motivation.
Den stora frågan är ju om man ska göra klart en sak i taget eller köra båda parallellt?!

Hur som helst så blev dagen inte riktigt som jag hade tänkt mej, den blev bättre !
Hade trott att jag skulle plugga hela dagen men efter lite projektarbete me Rasmus så var jag å shoppade me Trollan i Väsby å Barkarby. Hittade ett par nya träningsskor som var riktigt sköna, ska bara gå in dom så blir dom
ännu skönare :) !


image7
Så såg de nästan ut när vi for runt idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0