Lördag kväll, efter en tuff vecka

Halloj allesammans!
Äntligen helg efter en vecka där de varit mkt i skolan. Förra veckan va re mkt jobb men där får jag skylla mig själv som inte tackade nej men det är ju pengar å de tackar man ju aldrig Nej till liksom.

Den här veckan har innehållit 2 prov, kändes som om det gick helt OK men man ska inte säga något förän man får tillbaka dem. Inlämning i Filosofin, mindre hemprov vilket var svårare än vad jag trodde och jag det värsta var att jag bara blev mer och mer osäker på vad jag tyckte desto mer jag skrev på det men det blev säkert bra!
Fick MVG på retoriktalet :)) Kändes riktigt bra att få de, nu gäller det bara att få till det riktigt bra på det sista talet oxå.
Långhelg, jäkligt skönt. E studiedag på måndag så man e ju ledig då vilket behövs även om det trolgein kommer bli endel plugg å så!
Nej, nu ska jag nog ta å bara slappa lite el så ska jag ta å börja lite me Filosofi uppgiften till fredag, får se .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0