08 - Nytt år med mya möjligheter

080101. . . . .  alltid kul att kunna reta övriga Sverige om att det är Stockholms år i år ! Speciellt alla  Stockholmsälskare!
Nytt år och nya möjligheter som sagt och troligen kommer den första delen av året bli den mest händelserika i mitt liv ...... Studenten, Studentskivor och det som skrämmer mej mest, VAD SKA MAN GÖRA SEN ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Troligen så kommer jag jobba kvar där jag har tillbringat min nyårsdag, Ica Nära Norrviken. Var galet trött när klockan ringde imorse kl 9.00, 5 1/2 timmes sömn är lite väl lite! Men man blev piggare för varje kund som kom in å såg ännu mer sliten ut än en själv !

Då ska vi se hur länge man kan leva upp till sina nyårslöften da. . . . . . . .  vad det är för något håller jag för mej själv ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0