Ett steg i rätt riktning

Äntligen ! ! ! ! !
T
änt att de krävdes så lite för att man ändå skulle få så mkt gjort ...........

De jag pratat om e Projektarbetet. Jag å Rasmus börjar känna lite panik men idag så blev lite lugnare när vi fick klartecken ffrån OKQ8 att stå på deras station och göra undersökning, å allt som behövdes var bara att åka dit å fråga.......skönt !


Annars så har veckan varit helt OK även om de har varit mycket att göra - Psykologiprovet lär väl inte gå till historien som ett av mina bästa prov. . . . . . . . . . . men men
Imorrn skola, jobb & uppvakta Angelica som fyller 19, en annan som typ precis fyllt 18 liksom
Sen till helgen så har jag inte en anning om vad som händer faktiskt ............ men nått ska man väl hitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0