Lite för mycket kanske

3 prov och en inlämning, så ser nästa vecka ut för mig. Hur man ska få tid till något annat än skolan nu till helgen och kommande veckor framåt?!
Tänk vad mycket lättare livet skulle bli om de hade typ 48 timmar, då skulle man hinna med både de man vill och måste göra.

Måste erkänna att jag inte varit så flitig på att uppdatera men största anledningen till det är att det inte har hänt så mycket i mitt liv egentligen. Skola, plugga, jobba och sova, så kan man sammanfatta mina veckor.

Så, nu gäller de att försöka finna den energi som förhoppningsvis finns någonstans och ta tag i sitt liv !


Kommentarer
Postat av: Donnan.

Du kommer klara detta Markus, klarar jag det så gör du :D

2008-01-30 @ 17:21:15
URL: http://angelicaoervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0