Tillbaka till vardagen ........

Ja, då va ens sista jullov över da ........... snyft
Har gått galet fort å de känns som om man inte har gjort någonting egentligen. Men i stora drag har jag jobbat, pluggar å träffat kompisar ! Dock så skulle jag väl så här dagen innan skolan börjar har insett att jag skulle har börjat plugga ännu tidigare, men men.
Igår, lördags så pluggade vi hemma hos Angelica å tror de eller ej men alla vi fick faktiskt riktigt mkt gjort plus att de va 100ggr roligare å plugga me andra än ensam. Resten av helgen har typ fortsatt på samma sätt, plugg - å då har jag ändå inte öppnat psykologiboken å där har vi prov tisdag men de e bara å bryta ihop å komma igen!

Sista terminen i gymnasiet ser jag framemot me lite hat-kärlek. Kommer troligen bli den roligaste tiden i mitt liv men samtidigt så vill jag inte lämna de trygga man har, veta hur varje dag ska se ut & ha något att gå till på dagarna. Vad ska man göra sen liksom?! Har ju inte en anning, men de är väl lösa sig !

Snart dags att gå å lägga sej så man inte ser helt död ut inför sista terminen i skolan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0