A+ och lite annat . . . . .

Nej, det är inget nytt betygssystem utan de e den blodgrupp jag har, A+/positiv. Exakt vad de innebar kommer jag inte ihåg men de var en majoritet av Sveriges befolkning som hade den bloggruppen iallafall.

Annars så rullar vardagen på ifullfart. Jag trodde att jag skulle får de lugnt och skönt nu me ny period och ett slappt schema men så är inte fallet. Det är ganska mycket att göra men samtidigt så kanske det inte är världens bästa planering från min sida så jag får skylla mig lite själv.

Henriks fest i lördags var GRYMT trevlig och rolig, e givetvis inte förvånad !
Var lite nya människor där som jag inte träffat tidigare och det är alltid kul att lära känna nya människor !


Hehpp, nu har man inte tid att sitta här längre - tillbaka till läxornas värld!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0