Ännu en vecka

Så har ytterliggare en skolvecka gått, skönt me helgen igen även om jag inte riktigt vet vad jag gör upp 07.35 en lördag men jag kunde helt enkelt inte sova. Tror jag har för mycket att göra just för tillfället, både vad jag vill och måste göra - så då får lösningen bli att gå upp och ta tag i dessa "problem"

Fullfart senaste veckan som vanligt, blev mer att göra än vad jag hade räknat med vilket alltid är lite jobbigt men man överlever ju de också. Har jobbat, tränat och pluggat och inte hunnit med så mycket mer än så känns de som!
Btw, min kära MP3 verkar inte längre vilja fungera och jag har inte någon lust att köpa ytterligare en hands-free till telefonen nu när jag lyckats me att ha sänder ytterliggare en till, tror jag har averkat minst 3 st de senaste året. Så när jag var och tränade igår så fick de bli CD-spelare och jag måste verkligen säga att man kände sig gammal när man kom och plocka upp en CD spelare och en skiva, kändes som om alla kollade på en. Kände att det var dags att lösa "problemet" genom att åka och köpa en nya mp3 spelare vilket jag också gjorde - de blev en Ipod Nano ! Grymt fin och framför allt liten ! Nu ska jag bara ta och försöka förstå den även om de nu inte verkar vara allt för svårt !

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0