Imponerande !

Jag är stumm eller väldigt mållös. . . . . . . . . .
Var på utställning idag, Saras projektgrupp hade utställning på Östasiatiska museet idag och några veckor framåt och jag måste säga att jag blev MÄKTA imponerad över denna utställning ! De va liksom inte bara utställningen utan de va allting runt om kring också !

Som ni kanske märker så har jag svårt att få ner de jag känner men jag kan väl säga att dom hade fått dit en man från den Kinesiska ambasaden, Sam rektorn och några att från skolan !

Jag kan bara GRATTULERA till ett imponerande projektarbete och jag förstår att skolan vär där och filmade för att visa de som går År 2 hur de ska gå till när dom har projekt sen !

 Sara & hennes projektgrupp                Killen från ambasaden

 Lite mingelbilder                                     Sara, en av "konstnärerna"







Kommentarer
Postat av: A

Ja jäklar ja, deras projekt får ens eget att blekna i jämförelse:D det är verkligen jättebra arrangerat.

2008-03-15 @ 23:40:34
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Sara

Haha vad du är snäll! Tack :D

2008-04-02 @ 18:50:23
URL: http://saraharjunen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0