Påsklov ! ! ! ! ! !

Äntligen är det påsklov, kommer behövligt även om de inte var längesen vi hade lov senast men men. . . .
Har varit en bra vecka med fullfart men jag har hunnit med allt som skall göras vilket har varit väldigt skönt!
Var på KS i måndags och fick svar på lite prov som jag tagit och all träning har redan börjat ge resultat vilket är HELT underbart ! Så nu är det bara att lägga i en växel till och öka ! 
                                                                                         
Under lovet så kommer det bli ganska så mycket jobb med projektarbetet, jobba lite och umgås med kompisar. Känner att jag defenitivt ska vara mer social detta lov än vad jag var under sportlovet då jag mer eller mindre jobba konstant kändes de som men fördelen är att de syns på lönen sen =)
Jag ska även försöka fixa lite otufits till skivorna också, vet iallafall vad jag ska klä ut mig till på först skivan som är den 3 april och de e skönt att ha de avklarat!

Om en stund ska jag iväg och jobba men sen blir det till 99,9 % utgång för att fira in påsklovet men några kompisar. Kommer nog inte bli allt för sent eller våldsamt, ska ju jobba imorron även om jag börjar först kl 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0