Sista sportlovet över . . .

Jahapp - så var det sista sportlovet över da. Måste lov att säga att de känns lite små surt att veta att man aldrig mer kommer ha sportlov för även om jag har jobbat ganska så mkt så har man ändå haft lite tid till att vila upp sig.
Så jag väl sammanfatta lovet med att jag har jobbat 35 timmar + 6 timmar imorgon. Vart på bio och sett "Morgan Pålsson - Välrdsreporten" och varit me kompisar, även om det blev betydligt mkt mindre än vad jag hade hoppats på. Filmen var grymt bra tyckte jag men den bygger ju lite på att man vet hur hans rolfigur har varit i säsongerna av Hipp Hipp.
 

Inventering på jobbet imorse, klockan ringde 5.20 och jag skulle ljuga om jag påstod att man hoppade upp ur sängen ! Men när man väl hade masat sej upp så gick de ganska bra å jag måste säga att än sålänge är jag inte så farligt trött !

Måste säga att jag kände mig som typisk kille idag när jag skulle åka och köpa en blomma + kruka för att ge bort på en kompis inflyttningsfest. Jag åkte ner till jobbet och för att göra de lätt för mig så frågade jag mina kära arbetskollegor vad dom skulle vilja ha å båda va överrens om samma blomma =) så de fick de bli !
Sen åkte jag till Vinn och skulle köpa kruka - slutade med att jag fick ringa mamma å fråga hur stor kruka det skulle vara! Men jag valde själv =) !


Såhär har de sett ut hela dagen .....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0