All you need is love !

Fram och tillbaka till Göteborg över en helg är inga problem om man bor på ett ställe som detta:

Bröllop måste jag säga är bland de roligaste tillställningarna att vara på. Det är så att man börjar längta till den dagen då man själv kommer stå framme vid altaret.
Sen efter bröllopet så fick man visa sin socialakompetens under en middag som pågick i 5 timmar. Vilket egentlgen inte var så svårt, utan som alla vet så går tiden väldigt fort när man har roligt.

FIck ju även tillfälle att testa hur kostymen satt och jag måste säga att jag helt klart skulle kunna tänka mig att gå klädd så på dagaarna !



Från själva bröllopscermonin så har jag faktiskt inte så mycket bilder men men

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det "bröllopsbilen" i bakgrunden på den andra bilden eller? ;)

2008-05-11 @ 18:28:40
URL: http://anewbeginning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0