Äntligen . . . .

Nu äntligen så går det att logga in på bloggen.
Hade nog gått att göra tidigare men men .................
Var som sagt skiva i måndags som slutade väldigt plötsligt och tidigt pga bråk. Så dom stängde stället helt enkelt.
Riktigt synd och tråkigt, 2 personer förstör liksom för 200 - så ska de inte vara !

Nu har jag iallafall varit och köpt en kostym som jag ska ha till studenten och till bröllopet jag ska på nu på lördag !
Den satt riktigt bra jämfört med den gamla och det var riktigt bra pris också =) !

A ja, nu måste jag sätta mig med SVB läxa.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: TAAACK i efterskott :D

2008-05-07 @ 19:16:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0