Hard work . . . . .

Halloj !
Alldeles nyss hemkommen från jobbet. Var helt OK idag, kunderna va på måndagshumör - inte allt för trevliga men inte heller otrevliga. Fick mig en lite chock på jobbet också, även om den kanske inte var allt för stor.
Ska nämligen STÄNGA på lördag och sen ÖPPNA på söndag :S Har ju varit medveten om att jag skulle få börja med det men inte så snart !
Stängningen är inga större problem, inte öppningen heller egentligen utan det är bara att jag inte har samma vana där.

What ever - De kommer gå galant - dessutom är jag ju inte ensam heller !



Ska bara tillägga att jag jobbar 28 timmar den här veckan !

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i Usa

Tack för din röst i tävlingen på min blogg.

Den är nu godkänd och räknad.



Kramar Louise

2008-05-20 @ 00:18:35
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0