Helgen i sikte ! ! ! ! ! ! !

Fredag kväll, helt underbar stund på veckan. Man vet att man har hela helgen framför sig! 
Har jobbat ikväll och imorrn bitti bär de av till Göteborg och bröllop.
Ska bli skoj att få gå på bröllop vilket man inte gör allt för ofta !

Har varit ganska så dålig på att uppdatera på sista tiden men jag ska bättre mig . . . .  Jag LOVAR !
Har iallafall börjat cykla lite, eller iallafall två gånger på två dagar ! Känns som om de e riktigt bra träningen och motion måste jag säga, de känns i baken å benen !

Men nu måste jag packa inför morgondagen !

Ha nu en riktigt härlig helg och njut av solen - De kommer jag göra så mycket jag kan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0