Kvällen som som räddades av. . . . . . . . . . .

Halloj !
Strålande sol och typ 20 grader - en riktigt härlig dag idag.
Slutade redan 10:10 å sen dess har jag hållt på & fixat ute på tomten - de gäller att göra snyggt till studenten !

Hur som helst så var det skivan igår, P-skivan. Man skulle komma klädd som ngt som började på P. Var sådär lagom taggad efter att ha jobbat 16-21 men men. När vi väl kom in till Söder - Garant så trodde iallafall jag att vi hade kommit fel. Innan så hade de låtit som om många skulle gå men var de knappt ngt folk alls . . . . . . . . . . . . . . . .  .
Vet bara inte var de var som gjorde att de inte blev ngt riktigt drag, men ngt var de. Kändes nästan som om det inte tände till ordentligt även om de va många som försökte !

De kändes lite som om man hade kastat 100 kr i sjön men då var inte fallet.


Räddningen kom iform av de tre PA-tjejerna                                

Helt underbara ! Finner knappt ord. Tror aldrig att jag har sett några gå in en roll så mycket som dom hade gjort.
De va så att man funderade över ifall dom antingen var helt packade eller ifall det här var deras riktiga JAG?!?!?!?!?!?!?!?!
Hur som helst så var de ni som faktiskt "räddade" min kväll, vad hade den annars vart? - Troligen ingenting !

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0