Lite kloka ord . . . . . ..

Som sagt så var det skiva igår. Var bra drag och trevliga människor, även om många saknades !
Hur som helst så har dagen varit bra och ganska så kort eftersom jag bara har 1 lektion på tisdagar. Vad jag har gjort resten av dagen vet jag inte riktigt. Var och tränade imorse kl 8 - 9 och det gjorde att jag kände mig lite piggare - tack å lov ! Men att vara å träna kl 6 - 7 som jag gjorde igår, är något som man inte gör allt för ofta känner jag !

När jag kom hem så hade jag bestämt mig för att plugga. Tänkte att jag bara skulle ta en power-nap innan . . . . . Yeh right.
GIck å la mig på sängen . . . . . . . . .  Vaknade 45 minuter senare av att telefonen ringde. När jag väl hade fattat vad de var som ringde å tagit mig upp så slutade det att ringa. Så då tog jag tag i mitt pluggande . . . .  . . .  kanske inte till 100% men ändå.
Jag skulle ljuga om jag påstod att jag kände mig piggare, snarare lite segare.

Så dagens visdomsord:
Om man ska plugga så gör de på en gång. Lägg dig inte och sov först - de gör inte saken bättre !


Typ så har känt mig hela eftermiddagen !

Kommentarer
Postat av: Linn

kloka ord indeed :D

2008-05-13 @ 22:09:47
URL: http://imunwritten.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Det är typ 2 mil för mig in till stan. Tar 20 min. Men helt plötsligt var jag fast i en kö. HAHA! Fick panik :S

2008-05-14 @ 10:43:02
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0