Onsdag

Vet inte vad det är med mig . . . . . . . . . .
Har verkligen 0, nada, zero motivation till att plugga. Har verkligen aldrig känt så tidigare. Även om jag försöker så är det knappt så de går.
Har NKB prov imorrn bitti. Känner mig inte allt för säker på det, men känner att bara jag klara G så är det lugnt. Har som mål att få VG på kursen vilket jag dessvärre troligen inte uppfyller då resultaten på proven bara varit G.

På måndag är det RK prov, har inte börjat plugga än men de känns lite mer motiverat attolugga till de provet eftersom det är ett ämne som iallafall intresserar mig lite mer än NKB.

Sen onsdag nästa vecka är det SVB nationella. Där har jag min chans att höja mig till VG i slutbetyg om jag inte redan ligger där, vilket jag inte vet.

Får försöka ta mig i kragen nu och ge gärnet den tid som är kvar ! ! ! ! ! !
Det finns inga alternativ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0