Solig lördag, full rulle saft å bulle !

Många påstår att blogga är som att skriva dagbok fast folk kan läsa vad man gör.
Om de nu skulle vara så, måste man ju bevisa att så inte är fallet !

Hej dagboken !
Idag är det lördag och jag har haft fullfart hela dagen.
Vid 10 åkte jag och pappa ut för att fixa med båten, ska sjösätta den imorrn är det tänkt. Där var vi kvar tills 14 ungefär.
Sen när vi kom hem åt jag sen lunch vid typ 15.30. Efter de så klippte jag grannarnas gräsmatta. När jag var klar med det så tvättade jag två bilar, åt några längre ner på gatan.

Ungefär sådär skulle ett dagbolsinlägg se ut. Man måste ju hålla me om att blogginlägg väldigt sällan ser ut så :P

En liten bild som faktiskt visar att man gör ngt och inte bara sitter å sover ! 
                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0