Söndag, snart skola igen . . . . :S

Halloj !
Ännu en solig dag, eller iallafall solig större delen av dagen.
Har varit och sjösatt båten idag, riktigt skönt att den äntligen kom i ! När vi tog första turen så är det en riktigt härlig känsla, det är frihet att glida över vattnet !
Själva sjösättningen gick som det alltid brukar när vi sjösätter själva. Det går alltid men stämningen är inte på topp hela tiden ! :P 
   
                                      


Var hemma hos Annika igår och kolla lite film. Såg två helt underbara filmer som var helt i min stil. Såg

American Dreamz och Spaceballs, två skit roliga filmer om man frågar mig. Humorn var helt klart på min nivå och den är hög eller låg låter jag vara osagt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den är låååååg haha. Närå ;) typ.

2008-05-05 @ 09:07:11
URL: http://anewbeginning.blogg.se
Postat av: Linn

haha spaceballs är fett rolii ^^

2008-05-10 @ 00:22:30
URL: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0