Är det bara jag ?!

Var och lunchade med en kompis ute på Arlanda idag och mötte även upp min käre far som arbetar där ute. De visade sig att dom hade utföräljning på parfymer, kläder och andra diverse saker från Taxfree butikerna, dock ej alkohol. Eftersom min pappa arbetar där så fick vi gå in och kolla. När man har ett helt rumm fyllt med massa olika saker så och man ser rea skyltarna hänger ovanför borden så bränner pengarna i fickan iallafall på mig. Och även om det inte direkt var något jag skulle köpa så var det som jag kände mig tvingad att köpa bara för att det var så billigt. Hade säkert kunnat köpt julklappar redan nu till flera stycken men känner att det är lite för tidigt ännu. Men när vi gick där ifrån så kände jag mig nästan lite besviken över att jag inte köpte någonting, det var ju så billigt.

Slutsats: Är det bara jag som känner att man måste handla bara för att det är så billigt ?! ¨
(Exempelvis; Ngn parfym kostade 150:-, ordinarie pris 500:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0