En fika med insikt

Har varit en bra dag idag !
Varit och köpt en ny jacka som jag är grymt nöjd med =)  Bild kommer läggas upp någon annan dag !

Var och fikade med Jenny idag, var ett bra tag sen vi sågs senast så nu var det på tiden !
Blev en sväng till Stinsen och en fika där. Vi pratade mycket framtid med allt vad de innebär och vi/jag kom fram till en sak:

 JAG SKA STARTA EGET FÖRETAG ! ! ! !


När vi pratade om framtiden och vad man vill göra och utbilda sig till och det var då jag insåg att de jag vill mest av allt är att starta ett eget företag ! Att få driva ett företag som jag själv byggt upp och sen behöver det inte varit någon helt ny unik grej utan det fungerar lika bra med att ta över en redan befintlig affärsidé !

Och inte heller blev det några däck bytta idag utan imorgon gäller de att halka långsamt till jobbet !

Har ni några idéer på affärsidéer så shot !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0