En rolig start på veckan & en grym avslutning

Jahapp, då var det ny vecka igen. Ska tillbringa 6 dagar nere på jobbet och jobba från onsdag-tisdag utan att vara ledig. De funkar och förhoppningsvis så blir det lagom mycket att göra under dagarna. På jobbet idag så blev jag grymt glad när jag konstaterade att Sanna som jobbade igår kväll hade hunnit plocka 3 burar av leveransen, vilket gjorde att jag endast hade 4 burar & en pall dricka att plocka !

Hur som helst så hade jag ställt mobilen på 06.30 för att hinna fixa lite saker innan jag skulle åka till jobbet, börjar 8 på måndag ! Vaknar med ett ryck och vänder mig mot klockradion som visar 07.38, jag hinner då tänkta i en åttondessekund att" Undrar om det är söndag idag" men inser lika snabbt att det är måndag och att jag börjar jobba om 22 minuter. Så de blev bara att slänga sig upp och fräscha till sig lite, borsta tänderna & fixa håret innan jag drog på mig jobbarkläderna.
Egentligen är det ingen big deal, jag hann ner till jobbet med 2 minuters marginal. Men ändå, när man har tänkt att göra på ett visst sätt och så blir det inte så känns allt lite surt.

Festen hos Alex var grymt roligt & trevlig i lördags !
Var otroligt mycket folk och alla gamla & kära vänner var där !  Hemmafester is the SHIT asså, det är svårt att slå, så är det bara ! Man lever på sånt här länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0