Fredag kväll

Jaha, då var det fredag igen ! Alltid lika skönt med fredag trots att jag ska jobba imorgon, höjdar passet från kl 12-21.15. Visst, det är grymma pengar men ändå, börjar liksom tröttna lite på att inte få vara ledig på lördagarna och det är ett bra tag kvars tills det sker - närmare bestämt 4 veckor !
Kan komma på x antal roligare saker att göra en fredakväll än vad jag har gjort ikväll - har nämligen städat rummet. Borde har gjort det för någon vecka sedan men har inte haft lust men imorgon så kommer en vännina till mamma och ska tydligen bo i mitt rum så där är den faktiska orsaken till att jag städa !

DAGENS TIPS: Gå in på den här sidan; http://www.djuxe.com/ och om du registrerar dig där så kan du tanka hem musik gratis ! (Finns en även en grupp på FC med de namnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0