Fredag

Halloj !
Idag så har det varit en bra dag !
Var inte så jätte mycket att plocka på jobbet eftersom vi hann plocka så pass mycket av leveransen redan i går vilket var otroligt skönt, synd bara att det inte är så varje vecka!


Var iallafall på tv inspelningen idag av Parlamentet och det var ännu bättre live måste jag säga ! Den totala tiden som vi spelade in var 1h30min varav dom kommer klippa ner till knappa 30 minuter, det är inte klokt så mycket bra som försvinner :o
Dom som medverkade var:
                       
                         RÖDA LAGET                                          BLÅA LAGET
Enligt mig och min humor så var det väl kanske inte dom allra främsta som var med men det gjorde absolut ingenting, för det var grymt ändå! Det var riktigt bra och det var defenitivt inte sista gången som jag var på inspelning av just Parlamentet !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men åååh! Där ser man alltså ;)

2008-11-10 @ 16:49:02
URL: http://anewbeginning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0