Hur kan de vara så svårt ?!

Har varit ledig idag, vilket var grymt skönt. Var och tränade imorse, var där strax innan 8 tränade i ca en timme, riktigt skönt och nu känns benen som spagetti -  kan knappt gå i en trappa !
Var en sväng till IKEA idag och kollade. Var inte så jätte mycket folk men de beror troligtvis på att jag var där bara några minuter efter att de hade öppnat. Är lite sugen på att köpa lysdioder att sätta bakom tvn eller i trappstegen ner till mitt rum men som alltid är det pengarna som tryter, är det verkligen värt 400 kr ?! ..NJA

Fixade lite med min bil på eftermiddag och bytte dimljus bak och precis när jag hade bytt det så upptäckte jag att lampan till regskyltsbelysningen också hade gått söndag så då var det bara att åka ner till OKQ8 igen och köpa nya lampor. Passde även på att byta torkablad på familjens bil eftersom det var den jag körde. Och nu till vad hela inlägget egentligen skulle handla om; HUR KAN DET VARA SÅ J***LA SVÅRT ATT BYTA TORKARBLAD?! Tog mig säkert 10 minuter att byta 2 st torkare fram på bilen och jag skojar inte, det är skitsvårt. Att bara få loss dom som sitter på är ju nästan en ren omöjlighet och sen när man ska få på dom nya så var man ju givetvis inte så smart så man kollade hur dom andra satt. Men efter mycket om och men så lyckades jag byta båda två och annars vore väl skamm, jag menar men är ju kille och sånt måste man väl klara =)

Dagens visdom: Parkera inte mitt i en vattenpöl om du har foppatofflor på dig !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hey you! Vi borde göra nått i helgen eller snart i alla fall! Miss you! =(

2008-11-11 @ 20:59:57
URL: http://anewbeginning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0