Long time no see - lite funderingar

  • Ja, då var det för ett inlägg igen.
    Anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är för att de händer typ ingenting i mitt liv. Dagarna ser lika dana ut, den ena efter den andra. Vill göra något annat men problemet är att jag inte vet vad . . . . . .
    På ett sätt är det skönt att veta hur dagarna ser ut och så men ändå, känner att jag kanske borde göra något ett tag men just VAD är det stora frågan.
  • Har insett en sak men mig själv, sen jag började jobba och skolan slutade så har liksom den där "energin" som jag hade försvunnit. Kan inte riktigt säga vad det är men känner att det är något som saknas, har liksom inte samma go, power som förut. Att det skulle vara en höst deprition har jag svårt att tro eftersom den har liksom suttit i ett bra tag. Får se vad gör åt saken men något ska jag göra !
  • Var och såg NT-showen igår med Jenny och Simon. Showen var helt klart bättre än förra året men den kommer aldrig att bli som den en gång var, vilket är synd men förstårligt. Hur som gjorde dom de grymt !
  • Har funderat över ifall jag ska ta å göra högskoleprovet nu till våren, känns som om det vore en bra idé att iallafall testa en gång. Tror inte jag kommer bli gladare av de men ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0