Nöjd !

Känner mig riktigt nöjd.
Var på Jysk nu på morgonen när dom öppnade vid Stinsen och tänkte passa på att köpa badlakan. Visste att dom skulle ha riktigt bra priser öppningsdagen och det hade dom !
Köpte 2 stycken badlakan som är grymt stora, 70x140 tror jag dom och dagen till ära kostade som endast 59,90 st. Ordinarie pris var 120 kr/st och för den som är skillad så inser man att jag köpte 2 stycken till samma pris som vad en egentligen kostar ! KÄNNER MIG NÖJD =)

Skit intressant inlägg I know men var bara tvungen !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha du är för gullig ;P Själv så har man inte "åstadkommit" lika mycket vid den här tiden haha =P

2008-11-13 @ 10:42:21
URL: http://anewbeginning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0