Ännu ett år klokare

Ja, då kan man lägga ännu ett år av erfarenheter bakomsig !
Ska givetvis börja med att tacka som grattulerade mig igår och Carro & Natti -  er verkar det inte gå någon nöd på =)
Går dagen var perfekt på alla dess sätt. Alldeles lagom med tanke på att jag bara fyllde 19, en såndär "mellanålder", jag får varken göra med eller mindre idag jämfört med iförrgår !

En annan sak är att jag IDAG har haft körkort i exakt 1 år. Och en snabb reflektion över att ha körkort och egen bil är att man aldrig kommer kunna klara sig utan det. Man blir oerhört bekväm av sig samtidigt som det är en grym frihet att kunna ta sig vart man vill och dessutom när man vill =)

Vad som händer idag och i helgen vet jag inte riktigt, enda jag vet är att jag ska jobba på söndag från 8-16 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0