Ett sista inlägg. . . . . . . . .

Ja, då kommer då ett sista inlägg som 18-åring. Nästa gång jag bloggar så kommer man märka en otroligt stor förändring - NOT !

Hur som helst så har jag jobbar hela dagen, å idag så menar jag faktiskt HELA dagen, från kl 10-21.15 x0
Var inte som farligt som jag trodde att det skulle bli, det flöt på bra hela tiden och att se kunderna komma in helt dyngsura av regn gjorde saken ännu bättre !

En annan som hände som var ganska så intressant var att en kund som hade varit i posten glömde sin mobiltelefon. Och för att på något sätt kunna få reda på vem som äger telefonen så brukar vi alltid gå in i telefonboken och kolla ifall det finns något nummer som ligger under "Hem" eller något liknande. De jag kan säga om den här personen är iallafall att han troligen jobbar inom radio för det fanns flera namn med som hör hemma i den branchen. Hur som helst så fick vi tag på vad ägaren hette genom att gå in och kolla på de sms som posten hade skickat ut där namnet stog !


Kommentarer
Postat av: Linda

S: Haha. Och ändå slarvar jag med bloggen fortfarande. Ajajajaj, men nu har jag svarat på alla kommentarer så nu hoppas jag att jag kan komma tillbaka igen ;)

2008-10-02 @ 10:32:55
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis!!! :D:D Jag och Natta halsar har nerifran de varmare breddgraderna :) Hoppas du hade en grym dag, ledsen att vi inte kunde vara hemma och fira dej ;)

Kramkram!

2008-10-03 @ 05:19:34
URL: http://carroolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0