Happ, då var helgen över da . . . . . . .:/

Lördag kväll och här sitter man hemma framför datorn, en kväll som alla andra kan man säga  . . . . .
Var ett tag prat om att vi skulle gå ut några stycken som var med på Emax i somras men det verkra som om det bara rann ut i sanden, så då sitter man här da  . . . . . .
Känner absolut inte för att jobba imorgon från ca kl 8 till 17, har noll,zero lust men jag får hoppas att det hinner ändra sig till imorgon bitti. Vetskapen om att jag dessutom jobbar 8-17 på måndag gör inte direkt det hela bättre men jag måste försöka se det hela lite mer positivt även om det är grymt svårt just nu  . . . . . .

Men men, med 192 kr timmen kommer jag iallafall överleva morgondagen och egentligen är det väl pengarna som iallafall motiverar mig till att jobba !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0