IKEA har redan börjat . . . Lite väl kanske ...?!

Kom precis hem från IKEA efter att ha varit där och inhandlat några lådor till rummet så att man lättare kan hålla ordning - dvs stoppa undan allting tills senare !
När jag kom in vid kassorna så ser jag att IKEA redan har tagit fram JULGREJERNA :O 
Herre gud liksom, det e ju inte ens mitten av oktober och alla julsaker är redan framme -  vart är samhället påväg?!

På min väg tillbaka mot kassorna efter att ha varit och hämtat de saker jag skulle köpa så träffar jag Fredde Hall, han jobbar där och jag tror faktiskt han är ansvarig för just julsakerna iår!
Freddes enkla motivering när jag frågade varför man tog fram julsakerna redan nu var " Man måste vara först" och där har han/IKEA en väldigt bra poäng, men ändå  . . . . .

Visserligen har jag inte varit runt i så många andra butiker men så vitt jag vet så är det inga andra som har tagit fram julsakerna ännu men det är väl bara en tidsfråga gissar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0