Lite av varje

Ja, då är det fredagskväll igen och snart har ytterliggare en vecka gått. Har som sagt varit själv hemma den här veckan och det har varit väldigt skönt, det har knappt varit någon skillnad jämfört med när familjen är hemma !
Var på bio i onsdags och såg Rally Brudar  en riktigt bra film som absolut är värd att gå och se. Var nog en av de få filmer jag har varit på där nästan hela biosalongen var fullsatt, var endast några platser kvar på nedersta raden.

Annars så har jag haft en litet projekt här hemma,har gjort iordning i en  liten skrubb där vi hänger in blöta kläder och liknande, vårat gamla pannrum. Blev riktigt bra även om jag inte orkade måla överallt ! =)

Jobbade idag och igår, igår 14-18 och idag 8-15. Var riktigt mycket kolla att plocka idag, har nog inte varit så här mycket kollo sen jag började den här tjänsten. Men jag har börjat fundera en massa igen. Är inte säker på om jag ska tacka JA som kollonialansvarig när prövotiden löper ut. De som talar emot att jag inte skulle tacka JA till tjänsten är att det tar väldigt mycket på kroppen i allmänhet och ryggen i synnerhet. Har altid ont i ryggen måndagar och fredagar efter att jag har plockat kollo, och det kan sitta i någon eller några dagar. Det andra är att om jag tackar JA mer eller mindre binder mig i minst 1-2 år framöver. Anledningen är att arbetsgivaren vill få tillbaka något av mig om dom skickar iväg mig på utbildningar och liknande. Och det är där som "skon klämmer", jag vet inte ifall jag vill vara kvar inom Ica så länge. Kanske jag blir det ändå men att kunna ha möjligheten att byta eller göra något annat om jag skulle känna för det. Men jag har 1-2 månader på mig att bestämma mig för hur jag ska göra !

Hur som haver, imorrn är det födelsedagsfest och det ska bli grymt roligt ! See you there !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0