Man har blivit expert . . . . . . . .

När jag tänker efter så är det egentligen inte mycket man är sådär SUPER bra på men nu har jag kommit på en sak, kanske inte världens allra postitivaste men ändå; Jag har blivit grym på att bara dega bort min dagar då jag inte jobar. Jag gör liksom inget spceillt och ändå så får man dagarna att gå. När sen ens föräldrar kommer hem och frågar;-
 - Vad har du gjort idag da?!
Så tänker man snabbt igenom sin dag och kommer fram till att man inte gjort ett skit, kanske varit och tränat på sin höjd.
Och sån var jag då minsann inte förut, när man gick i skolan tog man ju tillvara på varenda minut som gick . . . . . . . . . .

Det blir liksom så lätt att man fastnar framför datorn efter att man har varit och tränat på morgonen och sen blir man sittandes där och wipps så är klockan liksom redan 11-12 el så utan att man har gjort något vettigt över huvudtaget !
När man sen funderar över vad man gjorde framför datorn så finns det inget riktigt bra svar på heller, man surfar lite och chattar me folk, en sväng på Facebook and so on  . . . . . . . . .

Nej, dags att ta tag i sin fritid kanske . . . .. . . . . NJA, de får vänta ett tag tills jag har kommit fram till vad jag vill göra !



Måste bara tillägga att de där ser grymt najz ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0