Undrar vem . . . .

En riktigt härlig dag ute idag och vad ska jag göra då?! - JO, jobba från kl 12-19.30, lagom roligt men förhoppningsvis så blir det en lagom dag på jobbet som inte innehåller att för mycket överraskningar . . . . . . .
På tal om det förra inlägget så måste jag bara säga att jag än så länge idag har varit riktigt effektiv, har redan hunnit tvätta och vaxa bilen och klockan är inte ens 11 =)

Hur som helst så när jag vaknade imorse så såg jag på telefonen att jag hade ett missat samtal och när jag kollade för att se vem det var som hade ringt så var det givetvis någon med okänt nummer :O 
Vem fan ringer till mej kl 05.20 som jag med all sannorlikhet inte känner . . . . . . . . . .  . .
Vem de kan vara och vad denna ville är väl något jag har att fundera över på jobbet sen  . . . .


Kommentarer
Postat av: phiewlip moewlin

Alltså, jag måste bara fråga, inte för att vara elak eller så. Hoppas du inte tar det här på fel sätt.



Men... Varför har du X antal punkter lite här och där?

Vad är det du ser i punkterna och vad är ditt beroende till att ha ett tiotal istället för att enkelt och grammatiskt korrekt ha en eller tre?



Bara en fråga, du får självklart ha som du har, jag är bara nyfiken.

2008-10-22 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0