Hemma igen . . . .

Sådär, nu har man kommit hem och landat efter en weekend i England och London.
Visstelsen i England var helt underbar och precs vad jag behövde kände jag !
Vi åkte tidigt fredag morgon och kom landade redan kl 9, engelsk tid. Då åkte vi ut till landsbyggden där vi bodde hos några bekanta, några mil utanför Brighton. Och jag måste säga att man har inte sett det "riktiga" England förän man kommer ut på landet, så outstanding !
De vi gjorde var att åa om kring och utforska och upptäcka den brittiska landsbyggden en dag och sen dag 2 så begav vi oss in till Brighton för lite mer storstads liv !  

Sen på söndag förmiddag tog vi tåget upp till London, en tågresa på en knapp timme. Sen hade vi rvå dagar i London där vi shoppade, kollade servärdheter och hann även med ngt muséeum. Dock blev det väldigt mycket fönstershopping för min del men det var kul att ha lite nya butiker att gå och kolla i !

              
Huset vi bodde i
         

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååååh, avis! Ser hur mysigt och trevligt ut som helst ju! =D

2008-09-11 @ 10:36:58
URL: http://anewbeginning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0