14 Februari


Är väl ingen som har kunnat missa vad det är för dag idag.
Vet faktiskt inte vad jag egentligen tycker om den här dagen, tycker att de är lite överskattad men samtidigt, vad gör de?
Som med alla "dagar" så är det handlarna som tjänar mest på de. Vi har sålt mycket mer blommar idag jämfört med vad vi gör en vanlig lördag men vilket i sin tur har gjort att många fler har fått en blomma vilket de kanske inte skulle få om de hade varit så att de varit en vanlig lördag.
Men ändå, den här dagen betyder nog allra mest för dom har någon att dela den med. 
                                                                                                                                      
Förövrigt så hoppade jag in och jobbade idag, 16-21.15, vilket är tredje lördagen irad som jag jobbar.
Men kommer jobba totalt 5 lördagar irad innan jag är ledig en hel lördag, så 2 veckor kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0