Annorlunda måndag

Jahapp, då var de måndag igen.  En måndag som inte varit så lika så många andra. Har hur som helst varit ledig idag - har tagit ut 2 semesterdagar idag och på onsdag. Anledningen till varför jag tog ledigt är en långt storry. Men sen jag opererades för min hjärntumör så har levern inte velat vara med. Så tanken var att jag idag skulle genom gå olika förberedelser för att imorgon ha gjort ett leverprov men när vi hade varit på KS Huddinge från 9 till ca 15 så ville dom göra ett sista prov av något slag och sen pratade dom med varandra ganska länge så beslutades de att jag inte ska göra något prov utan att jag får fram till sommaren på mig att förbättra mina värden ännu mer. Så nu blir de hårdkörning på ALLVAR !


Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag :3

Besök min blogg, kissa på den och prenumerera : D'

/ Sannie the pink fuzzy bunny

2009-02-02 @ 21:39:49
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0