Snart en vecka till enda

Lördag morgon, ska iväg och jobba om tre timmar och jobba ända till 21 ikväll, ett lagom roligt pass men det ger iallafall bra med pengar !
Har varit en riktigt skön vecka, tog nämligen semester i början av veckan så jag hade tre dagar ledigt vilket var helt underbart måste jag säga. Var så himla skönt att inte ha någon tid att passa och bara kunna göra de man kände för, visserligen gjorde jag typ samma saker som jag gör i vanliga fall men ändå var det något speciellt.

Med risk för att få alla emot mig så måste jag iallafall säga att jag tycker att det var bra att untredningen mot poliserna i Rosengård las ner. Okey, det dom säger är inte rätt men samtidigt förstår jag dom, deras frusration måste ta vägen någonstans. Men den bästa motiveringen är ändå;


- Det gick inte att koppla ihop uttalandena med något tjänstefel. Jag tittade också på om det kunde vara hets mot folkgrupp, men eftersom det inte var några andra i bilen som hörde dem var det inte tillräckligt, säger Kristian Augustsson till dn.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0