Börjar förstå . . .

Igår, fredag så köpte jag en triss på jobbet något som jag tror att jag ska börja göra varje fredag.
På den lotten vann jag 25:- och för ynka 25:- så är de ingen vinst att ta pengarna. Så idag när jag kom till jobbet så löste jag in den mot en ny. På den lotten finner jag 25x2, 50:- vilket jag fortfarande anser är lite för lite pengar för att ta pengarna så jag tar två nya lotter. Nu har jag precis skrapat dom och tro de eller ej men jag vann 50:- igen. Så nu är frågan om jag ska ta pengarna imorgon eller 2 st nya lotter. Jag tycker nämligen att allt under 100:- kan man lika gärna ta nya lotter för, men frågan är ju hur länge de kan hålla på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0