Ge det en chans ändå

Well Well, måste väl bara inse att jag måste ha någon stans att skriva de jag tänker på å annat sånt.
Har jobbat hela helgen, men igår var vi ute och firade Trollan som fyllde 20. Blev en kväll på Vanilla och egentligen vet jag inte riktigt vad jag tycker om de stället. Var jätte trevligt igår men det är ändå något som gör att jag inte riktigt känner mig hemma där.

Går iallafall i resetankar just nu. Har ju 7 dagars semester kvar att ta ut och dom dagarna tänker jag inte spendera hemma för då blir ju allt som vanligt. Utan vill iväg och gärna till varmare breddgrader ! Dubai är de jag känner starkast för just nu och det är inte jätte dyrt heller. Men den stora frågan nu är ifall någon har möjlighet att åka med. Är så mycket roligare om man är två ! Well Well, vi får se hur de slutar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0