Vart tog den vägen?!

Känenr allt mer att jag inte är på samma sätt nu som jag var förut.
Känns liksom som om "DET" saknas, de man inte riktigt kan sätt fingret på. Lite som om batteriet håller på att ta slut eller något. Vet inte vad de beror på, kanske att man jobbar för mycket eller något annat. Vissa dagar är det "bättre" och andra dagar är de "sämre", blir lite små rädd ibland när man ser tillbaka på vilken energi man hade i våras när de var jobb, skola, träning och skivor. Kanske är det en av orsakerna, jag har för lite att göra . . . . . . . . . .
Skulle kunna säga som om att livet just nu känns lite som en lång och seg uppförsbacke, de händer liksom ingenting.

Vad jag då kan göra åt saken vet jag inte riktigt eftersom jag inte riktigt vet vad allt beror på, så tills dess så får jag väl bara köra på och hoppas att jag hittar energin ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0