Helat galet

Har åkt på något skit, vet inte riktigt vad det är, troligen bara en vanlig förkylning men har grymt ont i halsen och är täppt i näsan samt att huvudet känns grymt tungt ibland.
Hur som haver så när vi var i Kista Galleria nu ikväll så gick vi in på apoteket och köpte halstabletter och det var nog dom dyraste halstabletterna jag har köpt i hela mitt liv ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

För övrigt så har det varit en riktigt skön dag och jag har verkligen njutit av solen så mycket det bara har gått. Har varit ute ganska mycket och tvättat bilar å fixat lite !

Snart så väntar sängen samt 1 ipren och 1 alvedon och så får jag bara hoppas att jag känner mig piggare imorgon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0