Vilken vecka !

Ja, då har ytterliggare en vecka gått, en vecka som har gått så grymt snabbt. Har varit ensam hemma men de har jag knappt hunnit märka av.
Det värsta av allt är att när man ser tillbaka på den så undrar man vad man har gjort, känns som nästan som om man inte hunnit göra någonting vettigt alls.
Fick mitt första Orange kuvert nu i veckan eftersom jag har börjat pensionsspara och vuxen poäng eller inte, nu har man börjat iallafall.

Igår var jag på genrepet inför Melodifestivalen och det vart grymt. Stämningen är svår att beskriva men det är något speciellt när Globen är fullsatt. Kan bara tänka mig vilken stämning det kommer att vara ikväll när det verkligen gäller. Vem så vinner vet jag faktiskt inte, tror inte det har varit ett sådant jämnt startfält på flera år !

Och igår var det även födelsedagsfest för Henrik som hade fyllt 20 och vad ska man säga; UNDERBART !
De beskriver kvällen väldigt bra tycker jag. Var otroligt mycket människor som man inte sett på jag vet itne hur länge och det var underbart att få träffa dom igen, de blev nästan som en liten reunion från skoltiden ! =) Helt outstandning !

Senare idag ska jag jobba, 15-21 och innan dess blir de till att städa rummet så de ser bra ut likt övriga huset när familjen kommer hem i eftermiddag/kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0